BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Keletas paprastų lieknėjimo patarimų

Vasara artėja ir daugelis susimasto kaip gi atsikratyti keleto nereikalingų kilogramų, o tada galvoje kyla mintys apie “bado dietas” bei alinančias treniruotes sporto salėje. Neskubėkite imtis drastiškų veiksmų, pasinadokite šiais nesudėtingais patarimais:

1. Rinkitės tinkamą maistą

Norint numesti svorio, svarbu sumažinti gaunamų kalorijų kieki esamoje mityboje. Viena vertus, atrodo jog reikia valgyti daug mažiau, kad pasiektumėte šį tikslą - o tai reiškia savotišką badą.

Tačiau galite eiti kitu keliu ir deginti riebalus nesijausdami pastoviai alkani. Jūs galite rinktis mažai kaloringą bei naudingą maistą, o tai kas žalinga pašalinti iš savo mitybos.

Tinkamas maistas: daržovės, vaisiai nedideliais kiekiais, liesa varškė, paukštiena, liesa mėsa, žuvis, sėmenų bei alyvuogių aliejus ir panašiai.. - tai mažai kaloringas, sotus bei būtiniausius makro ir mikro elementus turintis maistas.

Netinkamas maistas: greitai paruošiamas parduotuvinis maistas, įvairios košės ir kiti grūdiniai produktai, bulvės, saldumynai, daug gyvulinių riebalų turintis maistas ir panašiai.. - tai maistas turintis daug anlgliavandenių bei gyvulinių (blogųjų) riebalų.

Esmė paprasta - sumažine angliavandenių bei gyvulinių riebalų kiekį savo mityboje, jūs pakankamai stipriai sumažinsite gaunamą kalorijų kiekį, tačiau neliksite alkani, kadangi galite valgyti pakankamai sotų baltymingą maistą.

Na, o kad būtų lengviau įvertinti koks tinkamas maista ir koks netinkamas, galite naudotis kalorijų skaičiuokle.

2. Daugiau judėkite, sportuokite, užsiimkite aktyvia veikla

Papildomas judėjimas skatina kūną sudeginti daugiau kalorijų, tad šiek tiek apkarpę savo mitybą bei užsiimdami aktyvia veikla jūs pasieksite pakankamą kalorijų deficitą (kuomet kalorijų sudeginate daugiau negu gaunate su maistu) ir toku būdų jūsų organizmas bus priverstas deginti riebalus.

Aktyvi veikla tai nebūtinai sportas su treniruokliais sporto klube. Jūs taip pat galite daug kalorijų sudeginti bėgiodami, važinėdami dviračiu, žaisdami įvairius žaidimus (krepšinis, futbolas ir panašiai), plaukiodami arba netgi vaikščiodami ilgesnes distancijas (pavyzdžiui iki darbo pirmyn ir atgal).. - svarbiausia judėkite daugiau.

3. Kai pritrūksta energijos bei nusiteikimo, pasitelkite į pagalbą maisto papildus

Nevisada pavyks su maistu surinkti medžiagas, kurios būtinos jūsų mityboje, tad kartais jausitės išsekę, bei nenusiteikę judėti aktyviau. Tokiu atveju į pagalbą galite pasitelkti maisto papildus, kurie padės uzpildyti mitybos spragas arba duos “lengvą spyrį į užpakalį” paskatindami judėti daugiau.

Jeigu valgote mažai daržovių bei gyvulinės kilmės maisto, papildykite savo mitybą vitaminų bei mineralų kompleksu, kuris suteiks papildomų mikro-elementų jūsų mitybai. Tai užtikrins optimalią įvairių organizme veikiančių procesų veiklą, išvensite įvairių ligų, nuovargio bei silpnumo jausmo.

Kuomet trūksta motyvacijos, jaučiatės visą diena apsnūdę, nėra noro judėti - galite į pagalbą pasitelkti energetinius riebalų degintojus. Tokie papildai jusų organizmą “prabudins” iš sąstingio, pagerins nuotaiką bei savijautą, jausitės žvalesni - visa tai sukels norą judėti daugiau, būsite ištvermingesni.

Jeigu sportuojate su treniruokliais sporto klube, jums reikia su maistu gauti nemažai baltymų, kad galėtumėte lengviau atsistatyti po treniruočių bei sumažėtų raumenų skausmas. Padrindą baltymų jūs turite surinkti valgydami tinkamą maistą, tačiau jeigu neįstengiate su maistu surinkti tiek kiek reikia - galite į pagalbą pasitelkti baltyminius kokteilius - “proteiną”.

Patiko (0)

Rodyk draugams

3 komentarai

  1. Dar galima pridurti, kad mėsą geriausiai valgyti virtą arba paruošta orkaitėje, negu paruoštą ant keptuvės

    VyriškiPapuošalai.lt | 2012-04-13 | Atsakyti

  2. Nėra dideliu skirtumo ar mėsa bus kepta, ar virta.. galima sėkmingai issikepti praktiškai be papildomų riebalų ir valgyti bus skaniau. Nereikia savaęs kankinti valgant neskanų maistą :)

    ActiveSport | 2012-04-13 | Atsakyti

  3. padariau atradimą, kad natūrali kakava STIPRIAI numuša alki. Du kupini šaukštai ir nenorėsiu valgyti kelias valandas.

    clusterfuck | 2012-06-12 | Atsakyti

Komentuoti