BLOGas.lt
Pigūs skrydžiai
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Activesport.lt elektroninė maisto papildų sportuojantiems parduotuvė

Kviečiame apsilankyti naujoje activesport.lt el-parduotuvėje, kurioje galite įsigyti puikių maisto papildų sportuojantiems.

Rodyk draugams

18 metų IFBB bikini fitness atletė Lone Norås


Rodyk draugams

13 metų mergaitė spaudžia beveik 110kg :)


Rodyk draugams

Ekstremali kojų treniruotė

Neauga kojos? Ne bėda. Išbandyk šią ekstremalią treniruotę ir tavo kojos pasieks naujas apimtis.

Pradedam nuo apšilimo

Minkite dviratį 15min.

Toliau keletas pratimų kojų aktyvavimui ir užpumpavimui: kojų tiesimas + kojų lenkimas, 5 super serijos po 15 pakartojimų, be pertraukų tarp visų priejimų. Super serijas pradėkite mažesniu svoriu, palaipsniui didinkite ir užbaikite didesniu svoriu. Pabaigoje turite jausti “degančius” raumenis.

Apšilimas baigtas, judam prie rimtesnių pratimų

Kojų spaudimas “legpress” treniruoklyje, “blood starving” stiliumi. 5 priėjimai po 12 pakartojimų, tarp priėjimų 20-30 sekundžių petraukos, kurių metu kojas laikykite iškėlę viršun, pvz pasideję ant legpress platformos viršaus. Svorį rinkitės tokį, su kuriuo įprastai galite padaryti ne daugiau kaip 15-20 pakartojimų. Jeigu 2-3 priejimo metu jaučiate “degančius” kojų raumenis - svoris pasirinktas tinkamai. Taipogi paprašykite draugo pagalbos, nes paskutinius priėjimus atlikti bus velniškai sunku.

Prieš atlikdami “blood starving” priėjimus, padarykite įprastą apšilimą su mažesniais svoriais.

Pvz:

Kojų spaudimas: 50×15, 100×15, 150×15, 200×15

Kojų spaudimas, “bood starving”: 250×12x5

Laikas 10×10 desertui

Na ir liko pati “smagiausia” dalis pabaigai - pritūpimai laikant štangą iš priekio (front squats) arba gilūs pritūpimai laikant štangą ant pečių. Svarbu tūpti giliai, ir žinoma - techniškai tvarkingai.

Pritūpimus darykite 10 priejimų po 10 pakartojimų, su 30 sekundžių pertraukomis tarp priėjimų. Svorį rinkitės tokį, su kuriuo įprastai galite padaryti 15 pakartojimų.

Viskas, treniruotė baigta. Ateinančias 2-3 dienas nepamirškite valgyti daug gero maisto bei turėkite omenyje jog vaikšcioti gali būti sunku.. :)

Rodyk draugams

Užskaitom?


Rodyk draugams


Rodyk draugams


Rodyk draugams

Trukdo susikaupti.. :)


Rodyk draugams

Gerai išryškinti nugaros raumenys


Rodyk draugams

20 savaičių sporto rezultatas


Rodyk draugams